اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شهرخودرو در انتظار حکم کمیته انضباطی | نماینده مشهد از لیگ یک کنار رفت

  • کد خبر: ۱۳۳۳۰۱
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
شهرخودرو در انتظار حکم کمیته انضباطی | نماینده مشهد از لیگ یک کنار رفت
مسابقه امروز شهرخودرو با پارس جنوبی هم برگزار نشد تا نماینده مشهد به صورت قطعی از رقابت‌های لیگ دسته اول ایران حذف شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سریال تیره‌روزی های نماینده مشهد در لیگ یک به نظر به قسمت پایانی خودش رسید و حالا همه منتظر شنیدن حکم کمیته انضباطی هستند، حکمی که تقریبا از همان روز اول هم مشخص بود که بنا به قانون احتمالا این تیم را به ۲ رده پایین‌تر بفرستد. البته مدیران باشگاه شهرخودرو و هیئت فوتبال استان در یک مورد استثنائا با همدیگر اشتراک نظر دارند و آن هم امیدوار بودن به عطوفت کمیته انضباطی!

براساس قوانین کمیته انضباطی در پرونده‌های مشابه، نهایتا تا ۲ رده سقوط در انتظار شهرخودرو است، اما اگر شرایط و دفاعیات مدیران باشگاه راضی کننده باشد، شاید این کمیته تنها یک رده سقوط را برای این باشگاه در نظر بگیرد.

با این شرایط به نظر می‌رسد تیم شهرخودرو با تصمیم مدیران فوتبال از مسابقات کنار گذاشته شود و لیگ آزادگان با ۱۷ تیم پیگیری شود. البته امتیازاتی که برخی تیم‌ها از شهرخودرو دریافت کرده‌اند، در صورت کنار گذاشته شدن آن‌ها از مسابقات حذف خواهد شد و بدون شک بیشترین ضربه را هم تیم فجرسپاسی شیراز خواهد خورد.

شفیعی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک با تایید این خبر گفت: بعد از هفته دوازدهم، امتیاز تیم‌هایی که شهرخودرو را برده‌اند، از جدول پاک می‌شود و در خصوص سرنوشت این تیم هم کمیته انضباطی تصمیم خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->